پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226031
استاندارچهارمحال و بختياري: عزت و اقتدار نظام مرهون خون شهداست
تاریخ انتشار : 1395/05/27 20:35:21
نمایش : 960
استاندارچهارمحال و بختياري گفت: عزت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران مرهون خون شهدا و ايثارگري رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني دشتکي روز چهارشنبه در ديدار با تعدادي از خانواده هاي شهداي استان تصريح کرد: امنيت و آسايش امروز ايران اسلامي در منطقه و دنيا مديون جانفشاني شهدا و جانبازان و ايثارگران است.

وي از مسئولان اجرايي استان خواست مشکلات خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران را با اولويت و جديت پيگيري کنند.

سليماني دشتکي، تکريم خانواده شهدا و فرزندان شاهد را وظيفه اقشار جامعه اسلامي دانست و توضيح داد؛ بايد فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جديد انتقال يابد.

وي دلجويي و سرکشي ازخانواده شهدا و ايثارگران را در دستور کار و برنامه هاي دولت يازدهم اعلام کرد و توضيح داد: مسئولان استان نيز براي برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا و ايثارگران دريغ نکنند.

اشتغال، مسکن و تسهيلات بانکي مهمترين مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران بود که در ملاقات با استاندار چهارمحال و بختياري عنوان شد.
در اين نشست تعدادي از مديران کل دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري حضور داشتند.

استان چهارمحال و بختياري در دوران دفاع مقدس تعداد 2 هزار 400 شهيد، 750 جانباز و حدود يکهزار آزاده تقديم نظام جمهوري اسلامي کرده است.

منبع:ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html